maandag 30 september 2013

Nieuwe kachel.

Toen we hier elf jaar geleden kwamen wonen stond hier een oude gaskachel. Een afschuwelijk ding. En het heeft er dus gestaan tot vorige vrijdag.... Ik vond het van dag een een vreselijk gedrocht, maar de living hebben we nog niet gerenoveerd dus stond dat ding er nog.
Maar in maart heeft hij het begeven.
Oef!
Maar toen hadden we net wat andere dingen gedaan hier in huis en dus moest het wat wachten. Wat wat we doen, willen we meteen goed doen!
Mijn man wou absoluut geen houtkachel, maar ik wou absoluut een fatsoenlijke vlam.... Dus... Leve de pellets.
Ik ben helemaal weg van mijn kachel! Vlam, warm, gezellig, mooi...
Als iemand nu vraagt waar ze me nog plezier mee kunnen doen, dan zeg ik gewoon: met pellets;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten