dinsdag 8 oktober 2013

Mijn rokje is bijna af.

Dit jaar moeten we in de les weer eerst een rokje maken. Gisteren goed door gedaan en het is bijna af. Voor het eerst met lintjes er tussen en zakken er op. Ik hoop dat ik er in slaag de zoom nog in te stikken voor donderdagavond zodat ik het zaterdag aan kan om het ziekenhuis te verlaten. En als het helemaal af is, krijg je een foto te zien. Want ik denk dat het wel geslaagd is.

Verder ben ik volop bezig met mijn HAS want die wil ik ook op de bus hebben voor ik het ziekenhuis binnen moet. En als ik dan rustig moet zijn, schiet ik eindelijk in actie voor mijn PIF's! En cadeautjes voor het eindejaar.

Maar ik mis het sporten. Ik mis het zelf sporten en het sport geven. Duim dus gewoon allemaal dat die nieuwe kruisband van mij snel weet wat hij moet doen, snel sterk is en dat ik dus gauw weer kan gaan sporten!

2 opmerkingen:

  1. ik duim heel hard dat je een slimme kruisband krijgt!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik mis mijn sportmaatje waarmee ik niet alleen kan sporten maar ook lekker kan kletsen. Als die kruisband van jou iets mee heeft van jouw hersentjes, dan zal hij heel snel weten wat hij moet doen.

    BeantwoordenVerwijderen