zaterdag 12 oktober 2013

Waar kalm zijn al niet goed voor is...

Gisteren kwam een vriendin in het ziekenhuis op bezoek met knutselpakketjes mee. Eentje ervan moest met de festonsteek. Iets wat ik al lang wou kunnen, iets waarvan iedereen zei dat het heel gemakkelijk is, maar waar ik geen tijd voor leek te vinden om het te kunnen.
Tot nu dus. Een vilten opbergdoos gemaakt en versierd. Morgen misschien wat foto's. Het is geen uitzonderlijk exemplaar, maar, he, ik ken weer iets bij. Al blijf ik het begin ( van dat eerste stokje naar dat tweede) wel moeilijk vinden.

En ik heb bovendien ook het breiboek gekregen van  KVLV van mijn schoonouders. Dat wordt een uitdaging. Eentje voor wanneer er geen jongens rond mij lopen want zo'n talent ben ik niet. Maar wie niet probeert, kan het zeker niet.

En ik denk dat de tendens van de cadeautjes duidelijk is.... Ik moet wat stil zitten blijkbaar ;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten